healing touch praktijk

Lorem ipsum dolor sit amet

extra

Een boost aan uw massage is het toevoegen van een extra olie-type in de massage-olie. Dit kan ter verbetering van spierklachten zijn door spierherstellende olie (aanrader!) . Maar ook bij andere fysieke en/of psychische klachten zijn er meerdere Westerse of Ayurvedische oliën beschikbaar die zeer effectief blijken te zijn bij verhelping van de klachten.

Etherische oliën

Het toevoegen van enkele druppels van etherische (aroma) olie in de massage-olie zorgt voor vermindering van stress, vermoeidheid, verdriet en emotionele pijn. Elke geur heeft zijn eigen werking en er kunnen ook meerdere geuren in 1 massage worden toegevoegd. Je kunt zelf kiezen welke olie jou aanspreekt. Ervaar de werking, het werkt ook door na de massage.

Sinaasappel         brengt vreugde, rust en speelsheid naar boven
Mandarijn             vrolijkt op, verfrist en verlicht spierpijn
Citroen                 verheldert geest en vermindert negatieve gedachten
Bergamot             stimuleert zelfvertrouwen en geeft inzicht in relaties
Basilicum             verwarmt, geeft energie en inzicht in je emoties
Geranium             geeft rust en helpt bij loslaten van spanningen
Cajeputi               kalmeert en ontspant zenuwen en stijve spieren
Jeneverbes          verwijdert afvalstoffen en negatieve energiën
Rozemarijn          vermindert stress en versterkt spieren

Spierolie

Door het combineren van verschillende oliën in deze massage-olie is dit een zeer krachtig hulpmiddel bij het behandelen van pijnlijke,  stijve en overbelaste spieren. Deze mix zorgt voor een onmiddellijk effect en verlichting van spierklachten die ook lang na de behandeling doorwerkt.

Onmisbaar voor behandeling bij pijnlijke spieren!

Ayurvedische olie

Deze warme olie met heilzame kruiden uit India verminderd stress en versterkt het zenuwgestel. Heilzaam bij vermoeidheid, gebrek aan vitaliteit, burn-out en hoofdpijn. Er zijn 2 typen olie beschikbaar voor hoofd- en of lichaamsmassage..
De olie word via de haarzakjes van de huid naar de zenuwbanen en zenuwgestel doorgevoerd. De ingrediënten hebben een kalmerend effect op de hersenen, organen en bloedbanen en werkt verjongend op de huid.

Moxa

Moxatherapie verhoogt de bloedcirculatie, wat helpt bij spierontlasting door 33 essentiële mineralen in uw lichaam af te geven.

Het heeft een positieve werking bij mensen met spierpijn, artritis, slijmbeursontsteking, rugpijn, kramp, tenniselleboog en gewrichtspijn.

Dit is een hitte-therapie uit China. Bij chronische of diepliggende pijn
die niet met massage kan worden verholpen wordt deze eeuwenoude
en nog steeds zeer populair middel in de Aziatische landen ingezet.
Het bestaat uit samengeperste kruiden dat wordt verhit en dicht boven
het pijnlijke lichaamsdeel gehouden, waarbij de warmte en de kruiden snel, effectief en diepgaand inwerken op spierpijn
(met name spit en onderrug), koude ledematen, reuma, zenuwpijn en slapeloosheid.

E-mailen
Bellen